Projekt opakowań piwa - marka Edelmeister
Agencja Invitro stworzyła rebranding marki Edelmeister, która jest jednym z największych spółek piwowarskich w Europie. Firma ta znajdowała się na rynku już od 10 lat, podczas tego okresu etykieta jak i cała butelka przeszła kilkukrotną ewolucję od strony wizualnej, a cała rodzina poszerzona o nowe warianty. Firma poprosiła nas o projekt opakowań piwa, a także o opracowanie koncepcji projektowej marki. Naszym celem było dostosowanie standardów wzorniczych w nowym designie.
Strategia i intuicja
Projekt opakowań piwa rozpoczęliśmy oczywiście od researchu oraz rozpoznania panujących obecnie trendów. Bardzo ważnym elementem było zachowanie w nowej identyfikacji postaci brand hero marki. Wyruszyliśmy na poszukiwanie inspiracji i zaczęliśmy od sprawdzenia archiw niemieckich piwowarów. Znacznie uprościliśmy wizualny odbiór marki. Chcieliśmy wyeksponować brand hero marki oraz informację o gatunku danego piwa. Nasz rebranding odniósł sukces, a marka Edelmeiste reprezentowała sobą w pełni europejski styl w klasycznym wydaniu, na czym zyskała w oczach dystrybutorów oraz klientów.