Projekt opakowań piwa - stwórz swój znak rozpoznawczy
Tworzysz swoje regionalne piwo i potrzebujesz etykiety? Nasza firma stworzy dla Ciebie projekt opakowań piwa.
2020-02-13, 16:17

Projekt opakowań piwa - marka Edelmeister

Agencja Invitro stworzyła rebranding marki Edelmeister, która jest jednym z największych spółek piwowarskich w Europie. Firma ta znajdowała się na rynku już od 10 lat, podczas tego okresu etykieta jak i cała butelka przeszła kilkukrotną ewolucję od strony wizualnej, a cała rodzina poszerzona o nowe warianty. Firma poprosiła nas o projekt opakowań piwa, a także o opracowanie koncepcji projektowej marki. Naszym celem było dostosowanie standardów wzorniczych w nowym designie.

Strategia i intuicja

Projekt opakowań piwa rozpoczęliśmy oczywiście od researchu oraz rozpoznania panujących obecnie trendów. Bardzo ważnym elementem było zachowanie w nowej identyfikacji postaci brand hero marki. Wyruszyliśmy na poszukiwanie inspiracji i zaczęliśmy od sprawdzenia archiw niemieckich piwowarów. Znacznie uprościliśmy wizualny odbiór marki. Chcieliśmy wyeksponować brand hero marki oraz informację o gatunku danego piwa. Nasz rebranding odniósł sukces, a marka Edelmeiste reprezentowała sobą w pełni europejski styl w klasycznym wydaniu, na czym zyskała w oczach dystrybutorów oraz klientów.

KONTAKT / AUTOR
Agencja Invitro
Agencja Invitro
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.